Novinky, Tipy

Ako získať premium konektivitu bezplatne? Oplatí sa to?

Slovensko zatiaľ z pohľadu Tesly nepatrí medzi plne podporované krajiny. Má to nevýhody, ale aj jednu drobnú výhodu. Tým, že budete mať auto registrované na slovenskom účte, máte zatial prémiovú konektivitu bezplatne. Ako na to?

Čo vôbec znamená Premiová konektivita?

V skratke, bez nej je Tesla skôr polotovar. Základné funcie fungujú, ale čokolvek dátovo náročnejšie nie. 
Tu je zoznam funkcií, ktoré plne fungujú len pri premium:

  • Navigácia s fotomapami
  • Zobrazenie aktuálneho stavu dopravy
  • Sentry Mode – zobrazenie obrazu z kamier v aplikácii
  • Satellite-View Maps
  • Video – YouTube a podobne
  • Karaoke
  • Audio – Spotify (účet pre auto je v cene konektivity), Tidal, Apple music a ďalšie
  • Internetový prehliadač

Má to aj nevýhody?

Presunutie Tesly na slovenské konto ma prevažne výhody. Ušetrených cca 10 EUR mesačne, o niečo jednoduchšia fakturácia a auto „oficiálne“ registrované na Slovensku aj z pohľadu Tesly. 
Nevýhodou je strata jednoduchých upgradov priamo z aplikácie, ktoré v iných krajinách bežne fungujú, úplna neprítomnosť referal programu a pár ďalších drobností. Pre bežného užívateľa úplne podstatné nie sú. 
Ak by Vás zaujímalo, či viete využiť referal program a získať bonus za odporúčanie Tesly aj tak, odpoveď znie áno, stačí nás kontaktovať a povieme si ďalší postup. Naši súčasní klienti majú moznosť čerpať výhody referal programu automaticky. 
Pozor, pri zmene na SK konto prídete o štatistiky a niektoré nastavenia, pretože v systéme Tesly sa to správa ako zmena majiteľa. 

Návod

1. Otvoriť https://www.tesla.com/cs_CZ/support
2. Prejsť na úplny koniec strany a kliknut na “Kontaktujte nás”
3. Na ďalšej stránke “Zeptejte se” kliknúť na “Vyberte si téma” a potom vybrať “Podpora účtu a vlastnictví”. Znovu “Vyberte si téma” a vybrať “Fakturace”
4. Kliknúť “Odeslat”
5. Pod “Potřebujete další pomoc?” kliknuť na “Ano”
6. Do okna “Popište svou otázku” napíšte normálne, aj po slovensky, čo potrebujete vyriešiť (nastaviť Country na SK, vložiť/opraviť IČO, DIČ,…).
7. Potom odkliknúť “Pošlete nám e-mail”. Tým sa odošle to čo ste napísali.

A už len čakať. O vyriešení budete informovaní mailom. Ak by sa neozývali niekoľko dní, najlepší postup je odoslať požiadavku znova.